סקירה על אפליקציית ריגול FlexiSPY

FlexiSPY הוא אחד מאפליקציות הטלפון לצורך ריגול ומעקב המתקדמות ביותר בעולם. 

יש לו את כל מה שהיית מצפה במערכת ניטור טלפונית ועוד. הוא מתעד שיחות טלפון, לוכד הקשות, מאפשר לך לקרוא הודעות דואר אלקטרוני, SMS, Facebook ו- WhatsApp, לעקוב אחר מיקומי מכשירים ואפילו להפעיל מרחוק מיקרופונים להקלטת שיחות – כל זאת מבלי שהמשתמש ידע זאת.

עם זאת, זה לא זול, FlexiSPY Extreme מתחיל ב -199 דולר. סקירת FlexiSPY זו תעזור לכם להחליט אם הגרסה הקיצונית של FlexiSPY שווה את הכסף.

כנס לאתר פלקסי ספי הראשי בקישור זה https://www.flexispy.com

הסבר שימוש באפליקצייה ופורטל

לאחר רכישת אפליקציית FlexiSPY, תקבל דוא"ל לאישור המכיל את פרטי הכניסה שלך והוראות מפורטות להתקנת האפליקציה.

כדי להתחיל, בקר בפורטל המקוון FlexiSPY במחשב שלך, ואז בחר את המכשיר עליו ברצונך להתקין את אפליקציית הריגול ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

לאחר התקנת האפליקציה, נתונים מטלפון היעד נשלחים בסתר לשרת FlexiSPY. אתה יכול להיכנס לפורטל FlexiSPY מהמחשב או הסמארטפון כדי להציג דוחות פעילות.

תכונות וחבילות FlexiSPY

הוא מגיע בשתי גרסאות – פרימיום ואקסטרים. גרסת הפרימיום מציעה את היסודות שתמצא בתוכנות ריגול רבות אחרות, למעט יירוט שיחות והקלטת שיחות. שתי התכונות הללו מוצעות בגרסת האקסטרים. באתר FlexiSPY יש תרשים השוואה, כך שתוכל להתאים בקלות את התכונות החשובות לך ביותר.

גרסת FlexiSPY פרימיום

פיקס ספי אפליקציה ריגול

גרסת הפרימיום כוללת את כל התכונות הסטנדרטיות שהיית מצפה מאפליקציית ריגול, ומאפשרת לעקוב אחר כל הודעת טקסט, שיחה, ביקור באתר וקובץ מולטימדיה בטלפון היעד שלך.

זה לוכד עוד יותר במכשיר מושרש, כמו פעילות בפייסבוק והודעות מיידיות שנשלחות דרך WhatsApp, Facebook Messenger ו- Skype. FlexiSPY המשיכה להוסיף תכונות חדשות לאפליקציית הריגול שלה מאז שהשיקה לראשונה.

להלן כמה מאפייני גרסת פרימיום אחרים:

  • קיילוגר. כל מקש הקלדה שמוקלד בטלפון היעד נתפס. תוכל לראות כל שם משתמש וסיסמא.
  • עקוב אחר מיקום GPS. הוא משתמש ב- GPS כדי לעקוב אחר מיקום הטלפון. ניתן להציג את היסטוריית המיקומים שלהם על גבי מפה, ולעקוב אחר מיקומם הנוכחי בזמן אמת.
  • התראות על מילות מפתח. באפשרותך להגדיר התראות טקסט או דוא"ל שתודיע לך אם הטלפון ישלח או יקבל הודעות עם מילים מסוימות.
  • קח צילומי מסך. אתה יכול לקחת מרחוק צילומי מסך של היישומים שהם משתמשים בהם.

גרסת אקסטרים של FlexiSPY

פלקסי ספי אפליקצית ריגול

גרסת האקסטרים מאפשרת להאזין לשיחות ולהקלטה, לשלוח הודעות טקסט מזויפות ולשלוט מרחוק על מצלמת הטלפון והמיקרופון. חלק מתכונות המפתח של FlexiSPY Extreme כוללות את הדברים הבאים:

  • יירוט שיחות חי
  • הקלטת שיחה
  • האזן בשידור חי לסביבות הטלפון (באג בטלפון שלהם בסתר)
  • הקלטת אווירה (הקלט את סביבת הטלפון שלהם)
  • צלם מרחוק

תוכנה מעקב לאנדרואיד ולאייפון

כיצד פועלות התכונות המתקדמות?

יירוט שיחות חי הוא תכונה המאפשרת ליירט שיחות בטלפון היעד שיש לפקח עליהם בזמן שהם מתרחשים, ללא ידיעת משתמש הטלפון. אופן הפעולה של תכונה זו הוא שאתה מחובר לשיחה כצד שלישי. זה דומה לשיחת ועידה, רק שאף אחד לא יודע שאתה על הקו. הטלפון שלך נשאר מושתק. התנאי האחד הוא שמכשיר היעד צריך להיות מסוגל להתקשר לשלושה כיוונים, לכן בדוק עם ספק הטלפון כדי לוודא שתכונה זו מופעלת ו / או זמינה.  .

הקלטת שיחות מאפשרת להקליט שיחות נכנסות ויוצאות (כולל שיחות WhatsApp ו- Skype). ניתן להקליט שיחות שמבוצעות למספרים ספציפיים וממנה בלבד. כל ההקלטות מועלות לחשבון FlexiSPY שלך. משם תוכלו להוריד הקלטות ישירות למחשב.

הקלטת הסביבה דומה להקלטת שיחות ומאפשרת להקליט בסתר את המתרחש סביב הטלפון. כך זה עובד: תחת בקרות השיחה בפורטל המקוון FlexiSPY, לחץ על התחל הקלטת סביבה והזן את מספר הדקות שברצונך להקליט. זה מדליק את המיקרופון של הטלפון במצב התגנבות ומתעד שיחות שמתרחשות בסמוך למכשיר.

FlexiSPY Extreme מגיע עם שלל תכונות מתקדמות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משתמשי כוח. שימו לב שתכונות אלה זמינות רק באייפון שבור בכלא או במכשיר אנדרואיד מושרש.

איך האפליקציה עובדת

ככה זה עובד. אתה מוריד ומתקין את אפליקציית FlexiSPY בטלפון שאתה רוצה לפקח, זה עובד בשקט ברקע מתעד את פעילויות הטלפון ומעלה אותם לשרת משלו. זה יכול אפילו להפעיל את המיקרופון של הטלפון מרחוק כדי לפעול כבאג. כשתהיה מוכן להציג דוחות פעילות, פשוט התחבר לחשבון FlexiSPY שלך ותוכל לראות את הטקסטים, הדוא"ל, הודעות המדיה החברתית שלך, שיחות טלפון, מיקום GPS, היסטוריית הדפדפן, תמונות, אנשי קשר ועוד.

איך להשיג את זה

FlexiSPY אינו זמין בחנות האפליקציות של אפל או בגוגל פליי, לכן עליך לגשת לאתר של FlexiSPY כדי להוריד אותו. ברוב המקרים, תהליך ההתקנה הוא די פשוט. אשף ההתקנה ינחה אתכם בשלבים להתקנת האפליקציה.

שאלות נפוצות

1. מה עלי לעשות לפני התקנת FlexiSPY?

  • השג את המכשיר שלהם ביד פיזית (כולל את קוד הגישה ).
  • אם המכשיר הוא אייפון או אייפד וודא שאתה  פורץ אותו לפני התקנת FlexiSPY.
  • אם המכשיר הוא טלפון אנדרואיד ואתה מעוניין בתכונות הנוספות הדורשות root וודא שאתה rooted אותו  זה לא חובה אפשר להשתמש בתוכנה בגרסה הבסיסית ללא ROOT (פריצה)
  • אנו ממליצים בחום ליצור גיבוי של המכשיר לפני שתתחיל בתהליך פריצה אייפון / או רוט לאנדרואיד.
  • הישאר במחשב כדי להיכנס לפורטל המקוון שלך כדי להתחיל בתהליך ההתקנה.

2. האם FlexiSPY מוסתר?

אפליקציית FlexiSPY נועדה להיות בלתי נראית למשתמש הטלפון. לאחר התקנתה, האפליקציה מסתירה את עצמה בטלפון היעד ומסירה את סמל המפעיל שלה.

3. האם FlexiSPY חוקי?

ברוב המדינות חוקי להורים לעקוב אחר הפעילות הטלפונית של ילדיהם. למעסיקים יש גם זכות חוקית לפקח על פעילות העובדים במכשירים בבעלות מעביד. עם זאת, זה לא חוקי להתקין את FlexiSPY במכשיר בבעלות מישהו אחר. החוקים עשויים להשתנות ממדינה למדינה, לכן יש לבדוק את החוקים המקומיים לפני השימוש בהם.

בזמן האחרון התרחשה טרחה משפטית עם StealthGenie. FlexiSPY מבוסס מחוץ לארצות הברית, ואילו ספקי תוכנות הריגול הבולטות אחרות לא. מיקומם הייחודי (תאילנד) מאפשר להם לעבוד דרך פרצה. הם מסוגלים להתחמק מהטרחה המשפטית שעמה מתמודדת כעת StealthGenie. FlexiSPY אכן כוללת הצהרת אחריות באתר האינטרנט שלה באומרו כי באחריות המשתמש לציית לכל החוקים החלים בארצו.

4. האם ניתן להעביר את הרישיון לטלפון אחר?

כן, אתה יכול להעביר את הרישיון לטלפון אחר. יהיה עליך לבטל את הרישיון בטלפון הישן לפני שתפעיל שוב בטלפון החדש. אם אתה זקוק לתוכנה מופעלת במספר מכשירים בו זמנית, עליך לרכוש רישיונות נוספים.

5. מה עלי לעשות אם יש לי בעיה?

FlexiSPY מציעה תמיכה בצ'אט בשידור חי 24 שעות ביממה, תמיכה טלפונית ותמיכה בכרטיסי דואר אלקטרוני למשתמשים שחווים בעיות. החברה מציעה גם שירות התקנת פרימיום, דרכו טכנאי FlexiSPY ישתרש או יפרץ את הטלפון ויתקין את התוכנה למשתמשים. בנוסף, באתר יש סדרת סרטונים המסבירים כיצד להשתמש בכל התכונות של התוכנה.

תמחור ותוכניות

נכון לעכשיו, הם מציעים מספר חבילות העונות על הצרכים שלך. המחירים הם כדלקמן:

  • FlexiSPY Extreme: 199 דולר לשלושה חודשים או 349 דולר לשנה.
  • FlexiSPY Premium: 68 דולר לחודש, 99 דולר לשלושה חודשים או 149 דולר לשנה.
  • מחשבי FlexiSPY: 68 דולר לחודש, 99 דולר כל שלושה חודשים, או 149 דולר לשנה.

FlexiSPY Premium מציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, עמוס בתכונות ומחיר תחרותי. ה- FlexiSPY Extreme הוא יקר מאוד, אך לאחר שתנסו אותו, תדעו שהוא שווה את זה. עליכם לזכור שהם היחידים המציעים הקלטת שיחות, יירוט שיחות ומעקב אחר הסביבה. .

אין תקופת ניסיון בחינם, אך FlexiSPY מציעה ערבות להחזר כספי של 10 יום אם אינך מרוצה מהתוכנה.

לכניסה לאתר הראשי לחצו על האתר https://www.flexispy.com/