מה חשוב לדעת לפני שקונים אפליקציה לריגול

מה חשוב לדעת לפני שקונים אפליקציה לריגול

1. עליך להיות בעלי גישה לטלפון היעד שבו אתם רוצים להתקין את האפליקציה. אתה צריך את הטלפון ל 5 דקות מקסימום. יהיה עליכם להוריד ולהתקין את אפליקציית הריגול הנייד ישירות לטלפון שלהם, ואתם לא צריכים להתקין שום דבר בטלפון או במחשב שלך. כדי להתקין אפליקציית ריגול באייפון, המכשיר חייב להיות פרוץ. למדו כיצד להתקין את אפליקציית ריגול והאזנה באנדרואיד ובאייפון .

2. עליכם גם לוודא שאפליקציית הריגול שאתם מעוניינים לרכוש תואמת לטלפון היעד ולמערכת ההפעלה שלו. אפליקציות המרגל הסמויות ביותר, כמו mSpy , Spy Spy , FlexiSPY ו- Highster Mobile תואמות מכשירי iOS ו- Android כאחד. את רשימת המכשירים התואמים תוכלו למצוא באתר של חברת האפליקציות.

3. וודא שלטלפון היעד יש חיבור לאינטרנט (סלולרי או Wi-Fi). נדרשת גישה לאינטרנט כדי להוריד, להתקין ולהפעיל את אפליקציית המרגלים. תוכלו לקרוא עוד על האופן בו האפליקציה עובדת כאן .

4. יתכן שתצטרך להפעיל מחדש את טלפון אנדרואיד היעד. רוב אפליקציות המרגלים עובדות עם סמארטפונים אנדרואיד וגם לא מעובדים. עם זאת, חלק מהתכונות, כמו מעקב אחר מסרים מיידיים ויירוט שיחות, זמינות רק בטלפון פרוץ. אם אתה רוצה לרגל הודעות מיידיות (כמו Facebook Messenger או WhatsApp), יהיה עליך פרוץ את הטלפון. למד כיצד לפרוץ טלפון אנדרואיד .

5. בדוק את החוקים המקומיים לפני שאתה משתמש באפליקציית טלפון ריגול. בארצות הברית, זה חוקי לחברות לפקח על פעילותם של עובדים במכשירים בבעלות החברה. להורים יש גם את הזכות לפקח על השימוש בטלפון של ילדיהם. הכר את חוקי מדינתך או מדינתך לפני שתנסה לרגל בטלפון סלולרי.