אפליקציית ריגול mspy חוות דעת

mSpy היא כנראה תוכנת הניטור הפופולרית ביותר הקיימת כיום.

אפליקציית מעקב וריגול נסתרת מהמולצות בעולם

 זה מיועד להורים שרוצים לעקוב אחר הפעילות המקוונת של ילדיהם. השימוש ב- mSpy קל – פשוט הורד והתקן אפליקציה מוסתרת בטלפון של ילדך ותן לאפליקציה לעבוד ברקע מבלי שהילד ידע על כך.

mSpy זמין עבור אייפון ו- אנדרואיד Android, ויש לו לוח בקרה מבוסס אינטרנט המאפשר לפקח מרחוק על הפעילות במכשיר של ילדכם, כולל קריאת הודעות SMS , הודעות מיידיות, שיחות טלפון ושימוש במדיה חברתית בסנאפצ'ט או בפייסבוק. זה גם מאפשר לך לעקוב אחר מיקום המכשיר של ילדך על גבי מפה. הדבר הטוב ביותר ב- mSpy הוא שזה עובד על מכשירי אייפון שאינם פרוצים (non-jailbroken).

שימו לב שחלק מהתכונות שלו, כולל מעקב אחר אימיילים וניטור מסרים מיידיים, התוכנות המתקדמות זמינות רק בסמארטפון אנדרואיד rooted Android אבל יש הרבה אפשריות בתוכנה שמיודות לכל מכשיר אנדרואיד . אם אינך יודע כיצד לעשות rooted Android סוג של פריצה במכשיר אנדרואיד, כדאי לך לשקול להשתמש באפליקציית מעקב לאנדרואיד Highster Mobile . אפליקציה זו מאפשרת לך לרגל בטלפון אנדרואיד ללא פריצה.

איך אפלייקצית mSpy עובדת ?

לוח הבקרה שלך בתוכנה לצפייה מרחוק

mSpy פועל על ידי הקלטת פעילות המכשיר והעלאתה לחשבונך. כדי להשתמש בה, עליך להירשם תחילה ולשלםעבור מנוי חודשי או שנתי לתוכנית בסיסית או פרמיום . אתה יכול לבטל את המנוי שלך בכל עת.

לאחר שתירשמו ל- mSpy, עליכם להיות מסוגלים להיכנס לחשבונכם. בשלב הבא תצטרך להוריד ולהתקין את אפליקציית mSpy בסמארטפון שלהם. הוראות ההתקנה ידריכו אתכם דרך הורדת והתקנת התוכנה.

 

לאחר התקנתו, הוא פועל ברקע והופך לבלתי נראה למשתמש, כך שילדיכם לא יידעו שהם נמצאים תחת פיקוח. mSpy תתחיל מייד לנטר ולהקליט את כל הפעילויות המתקיימות במכשיר שלהם.

פעילויות אלה כוללות מיקומי GPS, שיחות טלפון, מדיה חברתית, שיחות צ'אט, טקסטים, מיילים, תמונות, קטעי וידאו, אנשי קשר, היסטוריית גלישה, הקשות על מקשים ועוד ועוד. ניתן לעקוב אחר כל הנתונים הללו באתר mSpy.

אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות לצוות התמיכה הוא זמין 24/7 מסביב לשעון באמצעות צ'אט חי, דואר אלקטרוני וטלפון אבל עוד הפעם זה פשוט ונוח לתפעול והתקנה.

 

האם המכשיר שלי תואם ל- mSpy?

אפליקציית הניטור mSpy זמינה כרגע במכשירים ניידים של iOS ו- Android, כמו גם במחשבי Windows ו- Mac. כדי לגלות אם המכשיר שלך תואם, לחץ כאן: www.mspy.com/compatibility.html

מערכות הפעלה נתמכות

  • מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 ומעלה
  • כל גרסאות iOS (ללא Jailbreak)
  • iOS 6 – 8.4; 9 – 9.1 (Jailbreak)
  • Windows XP, Vista, 7, 8 ו- 10
  • Mac OS X Lion (10.7) עד El Capitan (10.11)

לצורך סקירה זו בדקתי את האפליקציה ל- Android.

התקנה ותחילת העבודה

mSpy נועד להיות קל לשימוש ולהגדרה, גם אם אינך אדם מנוסה בתחום הטכנולוגיה. לאחר רכישת מנוי, תקבל דוא"ל המכיל את שם המשתמש והסיסמה שלך.

ל mSpy בכתובת https://www.mspyonline.com .

כשאתה נכנס בפעם הראשונה, תועבר לדף אשף ההתקנה :

לחץ כדי לבחור את המכשיר שלך ואז לחץ על המשך . זה יוביל אותך בתהליך ההתקנה.

התקנתי את האפליקציה במכשיר סמסונג גלקסי S6 שמריץ אנדרואיד 5.0 לבדיקה. ההתקנה ארכה מספר דקות בלבד. להלן מדריך צעד אחר צעד כיצד להתקין אותו בטלפון אנדרואיד.

שלב 1 – הפעל מקורות לא ידועים

זה מאפשר לך להוריד אפליקציות שאינן זמינות בחנות Google Play. כדי לאפשר מקורות לא ידועים, לחץ על מקש תפריט ממסך הבית והקש על הגדרות . בחר אבטחה , ואז אפשר מקורות לא ידועים על ידי הזזת המחוון ימינה. מצורף צילום מסך

 

שלב 2 – הורד והתקן את היישום

קישור ההורדה ניתן למצוא בלוח הבקרה שלך. פשוט הקלד את כתובת האתר בדפדפן הטלפון כדי להוריד את האפליקציה (קובץ APK). לאחר סיום ההורדה, עליכם לבחור את קובץ ה- .apk ולהתקין אותו.

שלב 3 – הסתר את אייקון האפליקציה

לאחר סיום ההתקנה, פתח את יישום mSpy. תתבקש להסכים להסכם הרישיון. הקש קבל להמשיך. לאחר מכן תשאל האפליקציה את מי שתעקוב אחריה. בחר עובד, ילד או אחר. לאחר מכן תישאל אם ברצונך להסתיר את סמל האפליקציה. בחר אייקון אינו מועיל. אני לא צריך את זה ולחץ על המשך .

שלב 4 – גישה ל Root (לא חובה)

כשאתה מפעיל את האפליקציה בפעם הראשונה, SU יופיע דו שיח שמבקש גישה Root . ודאו שאל שוב ( Ask Again ) לא נבדק ולחץ גרנט  Grant (או אפשר ) מייד. אם הודעה זו אינה מופיעה, פירוש הדבר שהטלפון אינו Rooted. תכונות מסוימות (ניטור של keylogger, אימייל ומסרים מיידיים) לא יפעלו במכשיר זאת אומרת גישה חלקית

שלב 5 – הזן קוד רישום

תתבקש להזין את קוד ההרשמה שלך. קוד זה בן 8 ספרות ניתן למצוא בלוח הבקרה שלך שנמצא "בשלב 3" במדריך ההתקנה המקוון. הקש על כפתור " השלם רישום " והכל מוכן.

מסך הכנסת הקוד האישי שלך מההרשמה

כעת תוכלו להיכנס ללוח הבקרה מבוסס האינטרנט כדי לגשת לנתונים שנאספו מהמכשיר של ילדכם, כגון טקסטים, שיחות, אנשי קשר והודעות מיידיות.

מדוע mSpy?

mSpy היא תוכנת ניטור מקיפה להורים שכוללת תכונות מתקדמות במחיר שווה לכל נפש. להלן כמה מהתכונות האהובות עלי:

1. לא נדרש Jailbreak: mSpy היה מהראשונים שהציעו תוכנת ניטור לאייפון מבלי לפרוץ את המכשיר. טכניקה זו פועלת על ידי חילוץ נתונים מגיבויים של iCloud. יהיה עליך לדעת את פרטי הכניסה ל- iCloud של ילדך (מזהה Apple וסיסמא).

להלן הדרכה שלב אחר שלב כיצד להשתמש בפתרון ה- no-jailbreak.

https://youtu.be/oLuv9_n4RSI
מדריך סרטון mspy באנגלית


2. Keylogger: זה לוכד הקלדה שנעשית במכשיר היעד. אם ילדכם משתמש באפליקציית רשת חברתית ש- mSpy לא יכול לעקוב ישירות, עדיין תוכלו לראות כל הקשה שהוקלדה. תכונה זו זמינה ב- Android, Windows ו- Mac OS.

.3. שינוי מכשיר: בין אם יש לך מנוי חודשי או שנתי, ניתן להשתמש במנוי שלך רק במכשיר טלפון אחד בכל פעם. עם זאת, ניתן לבטל את הרישיון במכשיר הישן ולהפעיל אותו על החדש. אתה יכול להזיז את הרישיון בתדירות גבוהה ככל שתרצה.

4. מאפיין גידור גיאוגרפי: באמצעות מפה בלוח הבקרה שלך, אתה יכול לסמן כמה שרק אזורים "מורשים" ו"אסורים "ככל שאתה רוצה ולקבל התראות מיידיות בכל פעם שילדיך נכנסים או עוזבים את האזורים הללו.

5. העלאת הגדרות: זוהי אפשרות טובה אם אתה בתוכנית נתונים מוגבלת. בלוח הבקרה שלך, אתה יכול לבחור להעלות יומני פעילות דרך Wi-Fi, או גם Wi-Fi וגם רשתות סלולריות, כך שתוכל להימנע מחיובי יתר של יתר.

והכי חשוב, תוכלו לנסות בחינם את האפליקציה באתר שלהם לפני שאתם קונים, אז נסו זאת.

mSpy Basic עולה 29.99 $ לחודש, 59.99 $ מחויב בכל שלושה חודשים, או 99.99 $ מחויב מדי שנה. mSpy Premium מציעה שלושה שכבות תמחור: 69.99 דולר לחודש, 119.99 דולר כל שלושה חודשים, או 199.99 דולר בשנה. אם אתם מחפשים לחסוך כסף, שקלו לרכוש תוכנית שנתית.

מוצעות תוכניות ערכה משפחתיות המאפשרות לפקח על 3 מכשירים. תוכניות אלה מתחילות ב- $ 359.97 למשך 6 חודשים או 479.97 $ במשך 12 חודשים. ל- mSpy יש גם תוכניות של חבילות המתחילות ב -84.99 דולר לחודש המאפשרות לך לעקוב אחר הטלפון והמחשב שלהם באותו זמן, תחת אותו חשבון.

אתה יכול לשלם עבור המנוי שלך באמצעות כרטיס אשראי או PayPal. mSpy במידה ואתם לא מרוצים והתוכנה לא עובדת אצלכם תוכלו לקבל את הכסף חזרה עד 14 יום מהרכישה,

כמה טוב התמיכה?

הטכנאים שלהם בקיאים, יעילים, ידידותיים ותמיד מוכנים לעזור לך בכל נושא או שאלה שיש לך. אתה יכול להגיע לצוות התמיכה הטכנית בטלפון, צ'אט חי ומייל.

לא רק שתוכלו להגיע לתמיכה מסביב לשעון, אלא שתבחרו כיצד ליצור איתם קשר. אפשרויות ליצירת קשר מבוססות על החבילה שאתה רוכש. התוכנית הבסיסית כוללת תמיכה בדוא"ל בלבד. עם תוכנית הפרימיום, יש לך אפשרות לבחור בדוא"ל או בתמיכה בצ'אט חי.

תמיכה טלפונית זמינה בתשלום של $ 12.99. שירות זה יכול לעזור לך בהגדרת התכונות העיקריות, התקנה שלב אחר שלב ותמיכה כללית.

שירות ההתקנה mAssistance נועד לעזור לכם להתקין את mSpy בצורה חלקה וחלקה. טכנאי מיומן יתקין ויגדיר מרחוק את התוכנה במכשיר של ילדכם. mAssistance הוא שירות אופציונלי שניתן לרכוש תמורת 44 דולר בלבד. שים לב שעדיין תצטרך לקבל גישה למכשיר שלהם כדי להשתמש בשירות זה.

סיכום

mSpy הוא קל לשימוש ויש לו לוח בקרה ידידותי למשתמש, אליו ניתן לגשת באמצעות דפדפן אינטרנט. צוות התמיכה מציע שירות יוצא דופן, שיבטיח לכם להפעיל את התוכנה במכשיר היעד. התכונות החזקות יבטיחו שכל הפעילות תירשם, ותהיה מוכנה לצפייה. ה- Keylogger הוא תוספת יוצאת דופן, המאפשרת לראות את כל הקשות הקלדה שהוזנו במכשיר, גם את אלה שנמחקים.

mSpy נחשבת לאחת מתוכנות הניטור הטובות ביותר לטלפונים סלולריים הקיימות כיום. אני ממליץ מאוד לנסות. בקר ב- mSpy.com

בסך הכל, אני די מרוצה מהקלות בשימוש, בתמיכת הלקוחות והתכונות החזקות שיש לה להציע. זוהי אפליקציה נהדרת שיכולה לעזור לך להבין פעילויות המתרחשות בטלפון. אני מקווה שבדיקת mSpy זו העניקה לך הנחיות לגבי תוכנת ניטור זו.