איך תוכנת ריגול לטלפון סלולרי עובדת?

תוכנת ריגול לטלפונים סלולריים, הידועה גם בשם אפליקציית ריגול, היא אפליקציה סלולרית המנטרת בחשאי ומשיגה עבורך מידע מטלפון של היעד שבו הותקנה האפליקציה. הוא מתעד שיחות טלפון, הודעות טקסט ומידע רגיש אחר. כל הנתונים המוקלטים נשלחים לשרת האפליקציה. אפליקציית המרגל פועלת ברקע ולא ניתן לאתר אותה על ידי משתמשים.

אפליקציות ריגול שונות עשויות להשתמש במינוחים שונים, אך כולן פועלות באותה צורה. אתה מתקין את האפליקציה בטלפון היעד, ואז מזין את מפתח הרישיון שלך ואז נותן לאפליקציה לעשות את הדבר שלה. לאחר מכן תוכל לעקוב אחר פעילותם מהאתר במחשב או במכשיר הנייד שלך. להלן סקירה כללית של התהליך.

התקנה

תזדקק לגישה לטלפון היעד לפחות פעם אחת כדי להתקין את אפליקציית הריגול או האזנה . אפליקציות כמו Hoverwatch הן מאוד קלות לשימוש וניתן להתקין אותן תוך דקות ספורות. זה פועל ברקע ללא ידיעת המשתמש. לאחר התקנתו, תוכלו לפקח ולעקוב אחר פעילות הטלפון שלהם מרחוק, מבלי שתצטרכו לגשת שוב לטלפון פיזית. כל נתוני הניטור מאוחסנים בענן וניתן לגשת אליהם דרך פורטל מבוסס אינטרנט.

אם ברצונך להתקין אפליקציית ריגול מלאה באייפון, אתה חייב לפרוץ את הטלפון . Jailbreaking מאפשרת לך להשתמש בתוכנה שאפל אינה מורשית.

 אין צורך לבצע פריצה לטלפונים מסוג אנדרואיד כדי להתקין ושימוש באפליקציה, אך תידרשו לעשות ROODED להטלפון אנדרואיד אם תרצו להשתמש בתכונות מתקדמות כמו יירוט שיחות וניטור מסרים מיידיים.

אם אתם מחפשים לפקח על אייפון, אך אינכם רוצים להתמודד עם פריצת jail , קחו בחשבון את הפתרון mSpy no-jailbreak . כלי מבוסס אינטרנט זה מאפשר לך לעקוב בקלות אחר יומני שיחות, מעקב אחר הודעות (iMessages, הודעות טקסט ו- WhatsApp), להציג את היסטוריית הגלישה – וכל זאת מבלי לפרוץ את הטלפון. תזדקק לאישורי ההתחברות שלהם ל- Apple ID, ויש לאפשר גיבוי של iCloud באייפון.

איך תוכנת ריגול עובדת בטלפון

לוח בקרה מבוסס אינטרנט

לוח הבקרה הוא ממשק מבוסס אינטרנט המסופק על ידי חברת תוכנות הריגול המאפשר לבדוק את כל היומנים המוקלטים של פעילויות הטלפון המנוטרים כמו שיחות טלפון, טקסטים, הודעות מיידיות, מיילים, תמונות, קטעי וידאו, אנשי קשר, היסטוריית דפדפנים ועוד ועוד . זה גם מאפשר לך לראות את מיקום הטלפון במפה.

מלוח מחוונים זה תוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  • הורד ובדוק את כל יומני הפעילות, כגון הקלטות, תמונות, קטעי וידאו, הודעות או יומני ישירות למחשב האישי שלך.
  • שלוט מרחוק בטלפון, כגון נעילה או ביטול נעילת הטלפון, התחלת הקלטות, הפרעה לשימוש בטלפון הנייד ואפילו מחיקת התוכנה.
  • הגדר התראות והודעות. קבל התראות מיידיות כאשר משתמשים במילה ספציפית ב- SMS או בדוא"ל.
  • גש לכל הגדרות חשבונך ונהל את אפשרויות התשלום שלך.

רוב אפליקציות הריגול, כמו אפליקצית ריגול mSpy , Highster ו- FlexiSPY תואמים מכשירי אנדרואיד ו- iOS כאחד. ניתן למצוא רשימה מלאה של מכשירים תואמים באתר החברה. וודא כי הטלפון של המשתמש נמצא ברשימת המכשירים הנתמכים.

על רוב היישומים הללו לעבוד על כל המכשירים שבהם פועל Android 4.0 ומעלה, אך שימו לב כי תכונות מסוימות זמינות רק במכשירים פרוצים.

גישה לאינטרנט

אפליקציית המרגל דורשת חיבור לאינטרנט כדי לעבוד כראוי, בין אם זה דרך Wi-Fi או רשת נתונים סלולרית. האפליקציה אוספת נתונים מהמכשיר ושולחת אותם דרך האינטרנט לשרת האפליקציה.

סיכום

תוכנת ריגול סלולרי מיועדת לפקח על פעילות בסמארטפון ולהקליט נתונים כמו הודעות טקסט, יומני שיחה, הקלדה ועוד. הורים עשויים להשתמש בתוכנת ריגול כדי לפקח על פעילות הטלפון והמדיה החברתית של ילדיהם. מעסיקים עשויים להתקין גם תוכנת ניטור במכשירים בבעלות חברה כדי לעקוב אחר פעילות הדוא"ל או האינטרנט של העובד.

לפני שאתה קונה תוכנת ריגול, וודא שהוא תואם לטלפון היעד שלך – חלקם עובדים רק עם מכשירי אנדרואיד פרוצים.


סגור לתגובות